- بازدید بازرس کل استان گیلان از بیمارستان و شهرداری بندر انزلی/انتقاد آقایی از عدم رفع مشکلات بیمارستان انزلی 04/03/21
- هشدار بازرسکل استان گیلان در خصوص انتقال انبار نفت رشت/ آقایی: برای احداث نیروگاههای خورشیدی برنامهریزی شود 04/03/18
- بازرسکل استان گیلان تاکید کرد: ایجاد طرحهای چندمنظوره با رعایت قانون، راهکاری برای توسعه پایدار در مناطق مستعد گیلان 04/03/17
- بازدید بازرس کل استان گیلان از شرکت سفیدرود رشت/ آقایی: شرکت سفیدرود، نگین اقتصادی گیلان و نماد امنیت غذایی کشور است 04/03/07
- بازدید بازرسکل استان گیلان از ادارهکل حفاظت محیطزیست استان/ آقایی: مدیریت در حفاظت از انفال و بیتالمال همچون ورود به میدان مین است 04/02/30
- روابط عمومی بازرسی کل استان گیلان موفق به کسب عنوان «روابط عمومی برتر» استان شد 04/02/30
- بازدید بازرسکل استان گیلان از مرکز دپو زباله شهر لیسار/ آقایی: سوءمدیریت در پسماند گیلان کاملا مشهود است 04/02/29
- رفع مشکل رسوبات در مسیر قایقرانی و اسکلههای بندرانزلی با پیگیری بازرسیکل استان گیلان/ بازدید میدانی بازرس کل استان گیلان از اسکلههای بندر انزلی 04/02/29
- بازدید سرزده بازرسکل استان گیلان از ادارهکل منابع طبیعی استان/ در حفظ و نگهداری منابع طبیعی با جدیت عمل شود 04/02/23
- تعرفههای درمانی گیلان زیر ذرهبین نظارت، شفافسازی و اصلاح ساختار/ تاکید بازرس کل استان گیلان بر برخورد جدی با زیرمیزی 04/02/23
بازدید بازرس کل استان گیلان از بیمارستان و شهرداری بندر انزلی/انتقاد آقایی از عدم رفع مشکلات بیمارستان انزلی
بازرس کل استان گیلان در راس یک هیات بازرسی با حضور در بندر انزلی از بیمارستان و شهرداری این شهرستان بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان گیلان، احمد آقایی بازرس کل استان در راس یک هیات بازرسی به صورت سرزده از بیمارستان شهرستان بندر انزلی بازدید کرد.
در این بازدید که با همراهی فرماندار بندر انزلی انجام شد، بخشهای مختلف بیمارستان و نحوه خدمترسانی به بیماران و مراجعان مورد بررسی قرار گرفت.
آقایی در حاشیه این بازدید با تقدیر و تشکر از زحمات کادر درمان، پرستاران و پرسنل بیمارستان گفت: کار در مراکز درمانی هم مقدس و هم دشوار است و لازم می دانم از خدمات پرستاران و کادر درمان و پرسنل زحمتکش این بیمارستان تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم.
وی با تأکید بر اینکه دستگاههای نظارتی در تقابل با مدیران نیستند بلکه همراه آنان در راستای بهبود خدمات عمومی عمل میکنند، افزود: هرج و مرج و بینظمی در مراکز درمانی به هیچوجه پذیرفتنی نیست. وقتی جان مردم در میان است، هرگونه سهلانگاری در مدیریت، به آسیب مستقیم به شهروندان منجر خواهد شد.
وی تصریح کرد: اگر مدیری در حل مشکلات و موانع ناتوان است، شایسته است جای خود را به فردی توانمند و دلسوز بسپارد.
آقایی همچنین تصریح کرد: بررسیها نشان میدهد برخی مشکلات گذشته این بیمارستان مانند فرآیند نوبتدهی همچنان پابرجاست و مردم، از جمله بیماران سالمند، ساعتها در صف معطل میشوند.
وی یکی از گلهمندیهای جدی مردم انزلی را عدم حضور بهموقع پزشکان در ساعات موظفی دانست و خاطرنشان کرد: سلامت مردم خط قرمز دستگاههای نظارتی است و پزشکان موظفاند در ساعات قانونی خود در بیمارستان حضور داشته باشند. در غیر این صورت، با آنان طبق ضوابط برخورد خواهد شد.
در ادامه این بازدید، موضوعات دیگری از جمله وضعیت ساختمان نیمهکاره بیمارستان، ورود دستگاه سیتیاسکن و تأمین دستگاه زبالهسوز جدید مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.
بازرس کل استان گیلان و هیات همراه همچنین به صورت سرزده از شهرداری بندر انزلی بازدید کرده و نحوه خدماترسانی، فرآیند دریافت پروانه و دیگر امور شهروندی را مورد بررسی قرار دادند.
