- بازدید بازرس کل استان گیلان از سایت دفن زباله لندفیل آستارا/ گلایه آقایی از عدم ساماندهی سایت دفن زباله آستارا 04/04/24
- بازدید بازرس کل گیلان از شهرستان شفت/ آقایی: تعلل برخی مدیران در گذشته باعث عقبافتادگی پروژههای عمرانی شده است 04/04/18
- حضور بازرسکل استان گیلان در صدا و سیمای مرکز گیلان/ گزارش آقایی از اقدامات ویژه نظارتی بازرسی کل استان گیلان در ایام جنگ 04/04/10
- بازدید بازرس کل استان گیلان از بیمارستان و شهرداری بندر انزلی/انتقاد آقایی از عدم رفع مشکلات بیمارستان انزلی 04/03/21
- هشدار بازرسکل استان گیلان در خصوص انتقال انبار نفت رشت/ آقایی: برای احداث نیروگاههای خورشیدی برنامهریزی شود 04/03/18
- بازرسکل استان گیلان تاکید کرد: ایجاد طرحهای چندمنظوره با رعایت قانون، راهکاری برای توسعه پایدار در مناطق مستعد گیلان 04/03/17
- بازدید بازرس کل استان گیلان از شرکت سفیدرود رشت/ آقایی: شرکت سفیدرود، نگین اقتصادی گیلان و نماد امنیت غذایی کشور است 04/03/07
- بازدید بازرسکل استان گیلان از ادارهکل حفاظت محیطزیست استان/ آقایی: مدیریت در حفاظت از انفال و بیتالمال همچون ورود به میدان مین است 04/02/30
- روابط عمومی بازرسی کل استان گیلان موفق به کسب عنوان «روابط عمومی برتر» استان شد 04/02/30
- بازدید بازرسکل استان گیلان از مرکز دپو زباله شهر لیسار/ آقایی: سوءمدیریت در پسماند گیلان کاملا مشهود است 04/02/29
بازرس کل استان گیلان: بازرسی به دنبال کمک برای تحقق سلامت نظام اداری است
بازرسکل استان گیلان با حضور در برنامه زنده رادیویی استانی «دریچه» اقدامات و تکالیف این دستگاه نظارتی را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی بازرسیکل استان گیلان، سجاد دهده جانی بازرسکل استان در این برنامه زنده رادیویی استانی با بیان شیوهها و انواع بازرسیها خاطرنشان کرد: بازرسی به دنبال تقویت نظارتها و کمک به دستگاهها برای تحقق سلامت نظام اداری است و در این مسیر تلاش میکنیم قبل از وقوع و بروز هرگونه تخلف و یا جرمی در دستگاههای اداری با ارائه پیشنهادهای اصلاحی به موقع و موثر از وقوع اتفاق جلوگیری کنیم.
وی که به مناسبت هفته قوه قضائیه در این برنامه حضور پیدا کرده بود با اشاره به تعیین تکلیف بیش از 4000 شکایت و اعلامیه ورودی به سامانه ملی رسیدگی به شکایات در این بازرسی کل از ابتدای سال تا کنون، افزود: با راهاندازی بخش نظرسنجی و اخذ بازخورد شهروندان در این سامانه مردم نیز میتوانند نسبت به عملکرد این دستگاه نظارتی اعلام نظر کنند.
بازرسکل استان گیلان ادامه داد: براساس قانون، پیشنهادهای سازمان بازرسی برای دستگاههای مخاطب لازمالاجرا بوده و میبایست با قید فوریت و بی کم و کاست به مرحله اجرا در بیاید و اگر مدیران دستگاهها نسبت به این مهم توجه لازم را نداشته باشند، این رفتار در قالب گزارشی با معرفی به هیأتهای رسیدگی به تخلفات اداری و یا مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.
دهده جانی در خصوص راهها و شیوههای دسترسی به بازرسی و انعکاس شکایات و اعلامات گفت: راههای دسترسی مردمی به این سازمان از طرق مختلف از جمله سامانه ملی رسیدگی به شکایات و اعلامات، مراجعه حضوری و تلفن گویای 136 بوده و همکارانم در این مجموعه نظارتی تحت هر شرایطی آمادگی دریافت گزارشات و ورود به موضوع مطرح شده را دارند.
