- بازدید بازرس کل استان گیلان از سایت دفن زباله لندفیل آستارا/ گلایه آقایی از عدم ساماندهی سایت دفن زباله آستارا 04/04/24
- بازدید بازرس کل گیلان از شهرستان شفت/ آقایی: تعلل برخی مدیران در گذشته باعث عقبافتادگی پروژههای عمرانی شده است 04/04/18
- حضور بازرسکل استان گیلان در صدا و سیمای مرکز گیلان/ گزارش آقایی از اقدامات ویژه نظارتی بازرسی کل استان گیلان در ایام جنگ 04/04/10
- بازدید بازرس کل استان گیلان از بیمارستان و شهرداری بندر انزلی/انتقاد آقایی از عدم رفع مشکلات بیمارستان انزلی 04/03/21
- هشدار بازرسکل استان گیلان در خصوص انتقال انبار نفت رشت/ آقایی: برای احداث نیروگاههای خورشیدی برنامهریزی شود 04/03/18
- بازرسکل استان گیلان تاکید کرد: ایجاد طرحهای چندمنظوره با رعایت قانون، راهکاری برای توسعه پایدار در مناطق مستعد گیلان 04/03/17
- بازدید بازرس کل استان گیلان از شرکت سفیدرود رشت/ آقایی: شرکت سفیدرود، نگین اقتصادی گیلان و نماد امنیت غذایی کشور است 04/03/07
- بازدید بازرسکل استان گیلان از ادارهکل حفاظت محیطزیست استان/ آقایی: مدیریت در حفاظت از انفال و بیتالمال همچون ورود به میدان مین است 04/02/30
- روابط عمومی بازرسی کل استان گیلان موفق به کسب عنوان «روابط عمومی برتر» استان شد 04/02/30
- بازدید بازرسکل استان گیلان از مرکز دپو زباله شهر لیسار/ آقایی: سوءمدیریت در پسماند گیلان کاملا مشهود است 04/02/29
بازرسکل استان گیلان: اعلام به موقع سوءجریانات اداری و مالی از وظایف قانونی بازرسان و حراستها است
بازرسکل استان گیلان در جمع حراستهای استان گفت: مدیران، مسئول نظارت و کنترل کارمندان خود در انجام وظایف هستند و در مورد عملکرد آنان باید پاسخگو باشند.
به گزارش روابط عمومی بازرسیکل استان گیلان، سجاد دهده جانی بازرسکل استان در جلسهای که با حضور مسئولین حراست و دفتر مدیریت عملکرد دستگاههای اجرایی استان گیلان برگزار شد تاکید کرد: تکریم ارباب رجوع، برخورد مناسب، تسریع در رسیدگی به شکایات مردمی، اعلام به موقع سوءجریانات اداری و مالی از وظایف قانونی بازرسان و حراستها است.
بازرسکل استان گیلان گفت: شما که به سامانه ملی رسیدگی به شکایات دسترسی دارید ، باید وظایف خود را مدنظر داشته باشید .
وی ادامه داد: باید شکایات ارسالی را در سریعترین زمان ممکن و با رویکرد رفع مشکلات مردمی و ایجاد رضایتمندی در آنها تعیین تکلیف کنید و به برخی از مواد قانون تشکیل سازمان بازرسی که مورد نیاز شما و مدیران شما است، اشراف کامل و کافی داشته باشید.
وی با اشاره به ماده 92 قانون مدیریت خدمات کشوری افزود: مدیران و سرپرستان بلافصل، مسئول نظارت و کنترل و حفظ روابط سالم کارمندان خود در انجام وظایف محوله میباشند و در مورد عملکرد آنان باید پاسخگو باشند.
بازرس کل استان گیلان خاطرنشان کرد: سازمان بازرسی در اجرای ماده 12 قانون تشکیل سازمان این اختیار را دارد که اگر تخلفی را در دستگاهی مشاهده کرد، با مسئولان مربوطه که وظیفه اعلام تخلف یا جرم را داشتهاند و در این خصوص علیرغم اطلاع، قصور و کوتاهی کردهاند، برخورد کند.
ده ده جانی با اشاره به اینکه در سال گذشته نزدیک به چهار هزار شکایت و اعلامیه در سامانه ملی رسیدگی به شکایات در این بازرسی کل تعیین تکلیف شده و با توجه به اینکه سامانه مذکور نسبت به قبل هوشمندتر شده است، از رابطین این سامانه خواست که برای پاسخ دادن سریعتر شکایات ارسالی حداقل روزی یک بار این سامانه را مورد بازبینی قرار دهند.
